En stulen lista

Anledningen till att det blir så lite skrivet här är som vanligt min uppkoppling (som numera strular mer än vanligt). Jag vill ju så förtvivlat gärna ha med bilder i mina inlägg, men som det är nu så funkar det inte alls. Men! Läste Underbara Clara's blogg (och listan som även hon stulit) och tyckte det kunde vara intressant.

Jag kan snart smida i min egen smedja!

Jag vill bli duktig på och lära mig mer om att odla grönsaker.

Jag borde spendera mer tid med familj och vänner. Jag är en ensamvarg, men det betyder inte att jag inte älskar eller på något vis inte tycker om att umgås med de mina.

Jag har jobbat en hel del som personlig assistent och det är ett yrke jag verkligen älskar.

Jag skulle vilja åka på en smidesturné utomlands.

Jag gillar verkligen att gå ut på gården, sätta mig ner en stund och bara titta på allt och inse hur lyckligt lottad jag är.

Jag älskar Bosse!

Jag måste bli bättre på att inte skjuta upp saker som är snabbt ordnat, men som jag bara inte ids.

Jag behöver träna. Insåg häromdagen att jag faktiskt inte är 25 år längre, jag kan inte äta vad jag vill utan att det syns...

Jag får så mycket energi av att bo så här.

Jag har inte fattat vilken resa jag gjort. Från Göteborg till Braxsele, att jag äger en gård och att jag faktiskt ska jobba med det jag vill.

Jag kan inte fatta hur lycklig jag är just nu!

Jag borde inte sätta smidet i andra hand, speciellt inte nu när jag startat firman. Men ibland blir det så i alla fall.

Jag vill inte att någon i min närhet ska dö. Får panik när jag tänker på det.

Jag älskar inte att det är kallt i mitt hus när jag kliver upp på morgonen.

Jag måste inte oroa mig så mycket för allt.

Jag behöver inte få prestationsångest av att smida inför folk, men får det likförbannat.


Kommentera här: