Ja alltså... vi kör ett bildspel då.

Eftersom jag tycks oförmögen att underhålla lilla bloggen så får det bli så.
 
Först, utveklingen av en blomma. Från sådär till riktigt fin om jag får säga det själv.
Är man intresserad av ett blomhalsband så kostar det 280:- + frakt

Och här under är en lite större variant som beställdes av en kompis och som ska sitta på en grav.
En dag när jag kom till smedjan jag lånar så hade grannen lämnat ett gäng sågklingor till mig att smida skålar av. Hur bra får man ha det egentligen?

Och just den dag som idag är håller jag på med just det!
I övrigt smider jag lite allt möjligt till en marknad den 30 augusti som är i Bullmark utanför Umeå - Kulturkalaset

Såna här halshängen tex. Kostar 200 riksdaler + frakt
Även döskallar är i experimentstadiet, bilder kommer...


 
 

Kommentera här: