Norge

Det finns personer och projekt som man verkligen berörs av. Ett av dessa är ett som jag nämnt förut - Jernrosen.

Idag la Tobbe som är en av initiativtagarna ut en helt underbar, hjärtskärande, ljuvlig, rörande och underbar film. Jag tycker ni ska se den, nej jag kräver att ni gör det. Ta 6 minuter och 15 sekunder av eran tid och titta på den HÄR. Snälla.

Läs noga nu, för det här är viktigt:
"Oslo Kommune har sagt «JA» til å motta dette flotte prosjektet.  Plasseringen er ennå ikke avklart, men parallelt med å finne et sted må vi jobbe med finansieringen av prosjektet.  Denne videoen er en ledd i dette arbeidet.  Vi er veldig takknemlig for tips ang. mulige sponsorer!  Legg det ut her eller send det på mail til meg på [email protected]"
 
Tobbe är också världens bästa som marknadsför mina Kjaerlighetsarmband och halsband. Förra veckan skickade jag en liten laddning dit och den här bilden lade han ut på Facebook idag när de kom fram.
DU kan också hjälpa till! Jomenvisst. Så här skriver Tobbe;

Ethvert beløp imøteses som støtte til Jernrosen Minnemonument, og kan gis av alle.
Beløpet kan innbetales til kontonummer 6242.05.60279
(IBAN: NO9062420560279, SWIFT: NDEANOKK, Nordea Bank Norge ASA).

Husk å oppgi navn og adresse, da innbetaling fører til en medlemsregistrering i foreningen, Jernrosen Minnemonument 22. juli 2011, i henhold til vedtektene. I tillegg vil det sendes ut et takkekort.

For privatpersoner som gir 2.000 Nkr og bedrifter/organisasjoner som gir fra10.000 Nkr, vil Tone og Tobbe smi en jernrose til giverne, som en kvittering for gaven. Rosene er signerte og nummererte.

Kontakt oss
Jernrosen Minnemonument, 22. juli 2011
Smia, Verksgata 6A
1353 Bærums Verk

Säg till om du behöver hjälp med översättningen eller om det är något du undrar!
 
 
 

Kommentarer:

1 Bara anna:

skriven

Men vad fint du skriver!!!
Både jag och min man tänker beställa armband men vi funderar på vad det ska stå. Barnens födelsedatum kanske?

Återkommer!

Svar: Hej Anna och tack så mycket!
Barnens födelsedatum låter fint, tänk på saken och hör av er :)
Mia

Kommentera här: