Julmarknaden i Östervik

Tyvärr är det alltid likadant när jag sitter på en marknad - man glömmer ta kort. Ett par stycken blir det, men de gånger då man verkligen vill ta kort, när lokalen fylls med människor, då hinner man ju inte.
 
Men riktigt roligt och väldigt trevligt hade vi. Alla sålde bra och besökarna verkade himla nöjda. Sen jag stod på min första Vännäs dagar marknad 2009 så har folks inställning till hantverk verkligen förbättrats! Det är inte längre lika roligt att gå på IKEA och köpa nåt som tusen och åter tusen andra också har. Man är ute efter nåt unikt, något som är personligt, kanske något man fått vara med och designa själv. Underbart!
Ljuvligt fina gamla missionshuset/skolan
Mysiga utedasset.
EN besökare fick jag med!
Lyktkrokar
 Läderarmband, två vanliga järnarmband och i högra hörnet några hårnålar. Och så ser man foten på min träd-skål.
 
 
 

Kommentera här: