Fy satiken

Idag blev det sent.

Har just kommit hem efter en jobbkväll på hotellet. Stånk! Jag börjar bli för gammal för att jobba sent, 32 år idag faktiskt. NÄE 33!
 Och ute blåser det full storm! Det låter som någon försöker bryta sig in i huset, fast genom taket. Hoppas allt är helt imorgon, känner mig lite orolig för växthuset..

Idag har det styckats får hela förmiddagen. Jätteintressant måste jag säga, jag får återkomma om det imorgon för jag känner att ögonlocken är bra tunga nu.

Var bara tvungen att äta nåt när jag kom hem för jag var vrölhungrig. Lite fil och digestive dämpade den värsta hungern även om jag lätt skulle kunna tänka mig en trerätters nu. Men jag orkar helt enkelt inte tugga.

Kommentarer:

1 Bex:

skriven

Så du är 33 idag då..? Coolt, jag är bara 32!

Svar: Haha! Javisst är det sjukt?? Tröttmössa...
Mia

Kommentera här: