Ärthjärna

Igår hade mamma och jag några riktigt sköna timmar på IKSU spa. Vi såsade omkring i tofflor och badrock och hade det så gott så. När jag så tillslut hade kommit hem till Braxsele kom jag nästan genast på... att jag hade glömt kameran i fickan på badrocken som vi slängde ner i ett tvättnedkast. Hm. Ett samtal till IKSU senare kastade jag mig i bilen, mötte upp mamma och så åkte vi tillbaka för att leta igenom tvättvagnen.

Nervös som ett as och rädd för att tvättbilen kulle komma och hämta tvätten. Väl där tog det kanske bara en minut så hade mamma hittat den. Så, nu glömmer jag aldrig det igen.
 
Det var förresten väldigt vanligt att folk glömde telefoner, pengar och betalkort i fickorna så jag kunde trösta mig med att jag inte var ensam.
 
Varje kväll spenderar jag nu med att polera smycken till marknaden.

Kommentera här: