Klart

Ja, så här gick det till. Någonstans där halvvägs in i skapelsen kände jag att "det här blev ju riktigt nyggt!" Nä, det blev det inte. Men strunt samma, jag är jättenöjd över att Glen äntligen har en fredad plats!
Det är inget nät på baksidan efterom den står mot väggen.
Redet blev en gammal sockerlåda och för att spånet inte ska trilla ur den satte jag dit en bit gammal fin list jag hittat i ladan och sparat i gömmorna.
Den övre fina listen är också ett fynd från snickeriet som innan låg där bilden togs.
 
Jag har bara använt mig av saker från ladan, därför är den inte säkert enhetlig. Även gångjärnen hittade jag i en gammal fin papplåda (det fanns hur många som helst!) Men som sagt, den fyller sin funktion och jag är nöjd.

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Men alltså Mia! Det blev ju hur bra som helst, nu kommer minsann Glen att trivas och växa på sig igen. Sen har du ju ett perfekt kycklingbo i sommar om du ska ha sånna ;)

Kommentera här: