Blandad kompott

Idag blev det då lite allt möjligt gjort i smedjan. Varför koncentrera sig på en sak när man har så mycket i huvudet....? Omöjligt
En mycket viktig testbit blev i alla fall gjort till ett konstverk till en vandringsled i Bjurholms kommun. Kommer behöva hjälp när den riktiga görs, hade inte tänkt på det innan, men blev smärtsamt medveten om det nu. Dessutom brände jag den på slutet, men det gör ingenting eftersom det bara var ett test.
En ny bonnigare variant av smycken jag gjort innan, et blev ett helt gäng. Dessvärre är de inte färdiga när de lämnar smedjan utan ska poleras och göras till halsband/armband när man väl kommer hem.

Gjorde även en mellanstor oregelbunden skål och en ljusstake som blev lite längre än jag tänkte mig, får se vad jag hittar på med den.
 

Kommentera här: