Helgen i bilder

Vilken bra helg!
 
Jag bakade en tårta till Håkan som tack för allt han gör och gjort för mig.
 
Undert mina skogspromenader var det här den enda sorts svampen jag hittade.
 
Hönsmys! Den stora är Abbe som ska bli gårdens tupp och den lilla är Gullefjun. (Hon som fick bo i en mössa inne hos mig i två dagar och som på meritlistan även har en åktur på en Harley Davidson från 1949.)
 
For iväg för att fota ett ödehus, ÄLSKAR sånt!
 
Middag och lite firande hemma hos Fredrik & Lisa med gott vin och bubbel!
 
Pontus fick äntligen komma och använda sina sprayflaskor han fick av mig i födelsedagspresent. Den här tavlan som heter "Skidbacke" beställde jag.
 
Även Molly fick prova och efter flertalet tavlor fick det vilas småfingrar som så ihärdigt och krampaktigt tryckt på sprayhatten.
 
Fredrik fick samtidigt slipat sina yxor och jag fick hjälp att byta en lampa. Alla nöjda.

Kommentera här: