När lugnet lägger sig

Färgar håret lite i all hast innan jobbet på cafét. Hem ikväll och packa det sista. Jag fick plats med lite till efter en provpackning så ev. åker det med en klänning också, trots att det förmodligen kommer regna. Man vet aldrig!

Det blir inga uppdateringar från och med nu (kanske ikväll) tills jag kommer hem igen (måndag kväll)!

Jag rensade lite på gården igår och när jag skulle slänga ris och döda växter i skogen fann jag omgående  en sån total stillhet och  inre frid att det nästan gjorde ont i hjärtat. Jag fastnar utan undantag en bra stund varje gång jag hamnar där.
 

Kommentarer:

1 hogy:

skriven

Nice again but ... a bit the same as a former comment I gave you on a profile picture ...

SMILE once more Mia !!! :-)

2 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

Kul att färga håret, det har jag inte gjort på många år nu :)



Förresten, skulle du vilja vinna ett fint armband?

Kika in här: http://angelica.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-jattevackert-armband.html



Ber om ursäkt om du inte gillar tävlingstips!

3 Sandra M.:

skriven

Fin blogg! :)

4 Amanda Fernandez:

skriven

Fin blogg:D

5 emma:

skriven

Hej!

Jag har massvis med tävlingar i bloggen!

Spana in! Du kan vinna bland annat smycken :)

Här kan du se alla tävlingar: http://emzaans.blogg.se/category/tavlingar-tips-om-tavlingar.html



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer.. :) PS, 2 tävlingar avslutas inatt! :)

6 yasmine modell mamma och fru:

skriven

Allt bra?

Bloglovinbyte?

KRAAM

Kommentera här: