Slöjdarnas Hus

For och lämnade det lilla jag smidit. Efter rådfrågning av min kära mor och Carina på slöjdarnas så höjde jag priset på mina servettringar.


(Glömde ta kort på den andra varianten, skit också)

Ska bli spännande att se om det finns något intresse. Nu är jag sugen på att göra lite kopparsmycken också...

Slöjdarnas Hus är förövrigt absolut värt ett besök. Inte mindre än 105 olika slöjdare har alster till försäljning. Jag är definitivt ett stort fan av Jögge Sundqvist som är träsnidare.


Haha, hittade ett lite annorlunda alster av honom idag!

Kommentarer:

1 Andy:

skriven

Snygg servettring, väldigt Mia.. ..Jordbunden! :)

2 Lisa:

skriven

Håller med! Servettringen blev skitsnygg, du är verkligen duktig :) Sen är du hemskt duktig på att fota också, du får en fin känsla i dina bilder.

Kommentera här: