Njut!

Det är viktigt att njuta. Jag får lite panik ibland för vi ska ju alla dö. Jag är inte rädd för döden, utan för att jag inte ska ha utnyttjat tiden fram till den. Därför tycker jag det är så viktigt att njuta, att göra det man tycker om och mår bra av.

Jag är så glad att jag av någon outgrundlig anledning började smida. Ödet säger jag. Sen jag började har livet sannerligen kännts bra. Inte för att det kändes riktigt dåligt innan, men något fattades, förstår ni?

Och jag hittade min drömgård, med världens finaste grannar, skog som jag kan strosa i, en lada att bygga smedja och ha höns i, allt som jag någonsin önskat finns här och jag är så lycklig.




Dagen då gården blev min.

Njut för fasen!
 Ta tillvara på dagen, gör det du tycker om och tyck om det du gör.

Kommentarer:

1 Andy:

skriven

U go grrl!! :) Carpe Diem damn it!!!

Kommentera här: