Nya tag

Idag tar vi nya tag, igår var vädret allt annat än optimalt.

Bilder kommer ikväll!

Kommentarer:

1 william:

skriven

bra att du tar nya tag;)



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Evil Queen's Forest" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2 Perolof Skoog:

skriven

Hej igen Mia!

Jag var nyss din miljonte besökare på din sida.

Då blev jag skickad till en sida där jag fick välja att vara med i en tävling där mina allmänna kunskaper efterfrågades. Svaren skickade jag per sms för 25 kr st. När jag var uppe i sisådär 8 st , la jag av, för jag tyckte att dom började mjölka mig för mycket.

När dom frågade vem som skrivit Nötknäpparen i valet mellan Schubert och Verdi (när det eg är Tjajkovskij) då stärktes jag i denna min förmodan.



Du har en fantastisk sida, Mia!

Min hustru Lisbeth hämtades från Braxele (det röda huset på vä hand och granne med Tage o Marianne) och 1953 och året därpå gifta vi oss i Bjurholms kyrka.

Det var roligt att ses - och ändå kuligare vore de att ses på riktigt!

Kanske det kan bli i sommar - vi har tänkt mkt på detta i vintern som varit här nere i Ystad.

Vi hör och lycka till med din konst och dit liv där i det fina Norrland.!

Kram Perolof och Lisbeth

Kommentera här: