Förbereda mera

Nu håller jag som bäst på att förbereda mig inför minimarknaden i Brån på lördag & söndag. Det har ni väl inte missat? Ni kan komma och prova på att smida hos mig ju!

Ju närmare jag kommer helgen desto mer nipprig blir jag. Ni som känner mig vet hur det brukar vara (jag tänker i första hand på Åsa och Andreas, stackarna).

MEN! Det blir ingen försäljning, utan jag kommer enbart ha prova-på smide  och så får man ju såklart gärna komma och tjöta med mig en stund och dricka lite kokkaffe som värms på ässjan.

På plats finns Skatefabriken, Limmo Design (textilhantverk & garner), Johan med skägget (träleksaker), Stina Lundin (måleri och monster) samt inbjudna gäster!

Plats: Brån 110
Tid: 11-18

Det bjuds på fika och upptädanden av olika slag, inte missa.

Välkomna!

Kommentera här: