Den blomstertid nu kommer

När jag skulle köpa blommor idag fick jag ALLA blommor jag valt av fina grannar i inflyttningspresent!
~Tack~


Fyndat i skrothögen i skogen


Resten av gräset är klippt och snyggt (lika skönt som att skotta fina kanter) och jag sparade en bit (ca 10x13m) som blir som en liten ängsplätt. Förhoppningsvis med lite fina blommor i, men för att vara säker ska jag nog så lite frön så jag vet att det blir lite härliga färger.

Plockade in lite rabarber så det blir nog en paj. Vid tillfälle ska jag också prova att göra en jättegod rabarberdricka som vi fick hemma hos Håkans mamma.

Kommentarer:

1 hogy:

skriven

Now ,now THEN !!! ... this 's what's called
... A NICE FLOWER !!!
... or even more"FLOWER POWER" !!! :-)

2 James:

skriven

Snygga jävla människa!

Kommentera här: