Mycket nu

Och så kan jag ju som sagt inte lägga upp bilder här hemifrån, därför blir det lite som det blir med uppdateringar. Och det är lite hektiskt nu innan utställningen.
 
Igår tog jag mig ut på skrot- och fotoäventyr. Hade lite hos Håkan jag spanat på tidigare och så var jag ute i skog och mark. Så var även miljonersmiljarder mygg tyvärr, men OJ vilket ställe jag hittade! En maskinkyrkogård, helt fantastiskt. Inte helt optimal årstid att leta skrot eftersom det är väldigt mycket växtlighet just nu, men häftigt är det såklart ändå. Men man ser ju inte riktigt allt.

Så mycket fotat blev det inte, för så fort jag tog fram kameran blev händerna fulla med mygg, men jag ska se om jag inte kan lägga upp lite bilder idag eller imorgon.
 
Plötsligt händer det! Det funkade att ladda upp en bild, hurraaaa!
 
Naturligtvis så fungerade det bara att ladda upp en bild.. Man får vara glad för det lilla.
 
 

Kommentera här: