Känn lugnet..

Jag försöker i alla fall. Om en vecka är det vernissage och jag jobbar hela veckan utan fredag då utställningen ska sättas upp. Så det är ganska viktigt att jag får jävligt mycket gjort i helgen..
 
Har tagit på mig en sak idag som definitivt inte är bra för det pressade schemat, men det ska bli jättekul och jag får ju dessutom betalt. Mer om det kan jag inte berätta nu, men det kommer bilder sen!
 
Efter att jag jobbat på cafét igår och sedan smidit några timmar for jag och kollade på ett öde hus. Äääälskar sånt!
 
 
I måndagskväll skulle jag hämta mer stenkol hos Sebastian i Agnäs och blevpå köpet bjuden på himla god middag. Alltid lika trevligt att sitta och filosofera om järn och livet med honom och Ida.
 
Och!
 
I tisdags kom Vargtand med familj på besök på väg till Haparanda! Hade inget annat än whiskey att bjuda på så det fick det bli.
 
Med en pinup-isbit

Kommentera här: