Gofika

Innan det var dags att åka till Vännäs tog Ragnar och jag en rask och mycket frisk pomenad.





Inte var det strålade väder precis, men fint ändå.

Mötet med kvalitétsansvarige gick bara bra. Men han tyckte det var skitlöjligt att jag skulle behöva honom för det är det inga stora grejer som ska göras och det betyder att det är väldigt lite för honom att kontrollera. Han ringde tom till kommunen för att fråga om de var allvarliga, men hon stod på sig och tillslut var han tvungen att skriva en kontrollplan. En vääääldigt kort en, som kommer kosta mig en massa pengar. Sanslöst.

Efter det var det inskolning på Café Ljusluktan. Innan har jag bara hjälpt de med minnestunder nån gång ibland. Det gick bara fint, även om jag stundtals kände mig som en praktikant som stod och såg fånig ut när Nina förklarade något. Efter 2 timmars introduktion fick jag vara ensam, men det gick bra det med. Kul var det - och mysigt!

Imorgon blir det jobb på gamla hederliga hotellet igen och på fredag tänkte jag åka till kommunen personligen med ritningar och kontrollplan.

Häpp!

Kommentera här: