Hjärta

Sådär, då var det en ny dag och jag är en ny människa. I alla fall en människa utan huvudvärk!

Igårkväll blev jag bjuden på hemmagjord pizza som vi tillverkade tillsammans hemma hos Håkan. Snålvattnet rann medans vi gjorde den och den kunde inte bli klar nog snabbt.



 Otrooooligt gott blev det!

Idag får man då göra allt man inte kunde igår och jag behöver dessutom skotta igen för det har snöat så förskräckligt. Men jag väntar tills håret torkat. (Och laddar med kaffe och banan med jornötssmör på, mmmmums.)

Fick mig ett litet pyssel-il också.





 De här hjärtanen (som är halshängen) är busenkla och väldigt poppis att sälja på marknader.

Idag ska jag jobba 17-02.30. Ja, det är ju inte världens härligaste pass direkt, men vi brukar ha så kul så det går fort. Det värsta är att man ska ta sig hem och varva ner innan man kan sova.

Imorgon är jag ledig så då blir det lite jobb i ladan och så. Kanske får jag besök, vi får se.

Kommentera här: