Har ni hört...

... om grisen som åkte till England och blev pig(g)? Haaaaaa!

Jag är piggare nu. Har varit ute och fotat lite.



"In your face!"



Kan ni inte ge mig lite uppslag på vad jag ska fota? Sen de ville att jag skulle ställa ut några foton har jag fått prestationsångest och vet inte alls vad jag ska ta kort på. Tar gärna emot tips på hur man undgår sådan kortslutning. Så länge jag gör det jag vill utan att någon säger nåt blir det hur bra som helst, om någon tycker det är dåligt tycker jag att det är skit samma, det är upp till dem. MEN, om de tycker det är bra så kan jag inte prestera alls. Och det gäller allt. Det är ju knäppt.

Kommentarer:

1 Roger Lund:

skriven

Den första , var ju nästan ett "pappaskämt" :-)

2 hogy:

skriven

Now ,now Miss Persson ... some very nice pictures ,the midle one 's just awesome but the last one's the favorite !!! :-)

There's some talent there also ! :-)

3 Johanna:

skriven

Haha, det gamla skämtet!

Kommentera här: