Fnys!

Jag har inga bilder på cafét, men jag ska ordna det!

Som jag skrev i ett sms till en vän tidigare idag när jag var ensam och det blev lite körigt:
"Jag ville be alla kärrningar att hålla käften, gubbarna att dra åt helvete och nypa ungjälvlarna i armen."
Det kändes så, men jag gjorde det såklart inte. Det räckte med att avreagera sig genom ett sms. Sen var det lugnt och behagligt på världens minsta café igen. För det är verkligen litet. Det får ni se på bilderna senare alla ni söderbor.

Sen räddade en liten kille min dag när han kom fram och borrade in ett smutsigt litet finger i sidan på mig och sa med ansiktet fullt av gräddblandat snor: "Vi går nu, jag och lilltjejen, så du inte undrar vart vi tog vägen och börjar leta efter oss." Söt!

Imorgon ska jag lämna lilla Ragge hos Ante och jobba på hotellet. På fredag åker jag till Stooooockholm, så kul! Jag har förresten lite mer att förbereda och skriva inför mötet, men jag tänker att jag har 10 timmar på en buss (fattiglapp) så jag behöver nåt att göra...

Kommentera här: