Världens bästa helg

En helt fantastisk helg. Helt fantastisk! Som jag har skrattat och trivts, myst av stämningen och alla goa vänner. Vi fick oss alla också en ny vän, Cedric, som är på rundresa i Europa och som jag lurade till Gysinge för att titta på tävlingarna. Han gjorde succé, inte bara som en trevlig tjomme utan han hjälpte mig en massa också. En resa till Oregon, Usa dit han bor är nog en nödvändighet i framtiden.



Vilket järngäng! I lördags natt hoppade vi efterfesten och satt uppe och skrattade så tårarna sprutade istället.



Min älskade vän och mentor Vargtand kom och glädjen var total!

Själva tävlingarna gick riktigt bra och att få se den otroliga fantasi och kunskap som sprudlade var något alldeles speciellt.















Det är Cedric som tagit de svartvita bilderna.

En liten artikel fick vi i Arbetarbladet också. Den kan ni hitta HÄR. Synd bara att det stod att det var lite åskådare (vilket det uppenbarligen var just då), men när gesällerna och mästarna tävlade var det faktiskt riktigt trångt.

Så hemskt det är när det är dags att åka hem och hela kroppen skriker "neeeej, jag vill inte!!". Men, man kan inte ha roligt jämt (men nästan) och jag längtar till nästa gång vi alla ses. TACK för en underbar helg!

Den här veckan kommer bli helt galen, fullt ös medvetslös. Jag vilar nästa vecka.

Kommentarer:

1 Hogy:

skriven

LIKE IT ...!

Kommentera här: