Ta i trä

Idag har jag röjt i ´snickeriet och det är helt jäkla otroligt hur mycket som ryms där! Har mest burit virke dock, men det finns ändå massor kvar. Men måste säga att det ändå hänt en hel del, visst??





Och som vanligt fyndar jag en massa kul!









 


Hundarna skötte sig riktigt bra och låg inne på plädar i snicken (naturligvis för att jag tvingade dem..) medans jag traskade fram & tillbaka.

Det här lilla "förrådet" som jag röjt ut tidigare rymmer förhoppningsvis det mesta. Förutom bänkar och så, men de får alltid plats nån annan stans.



Rätt kul, men jobbigt, var det.
Avslutade dagen med att sola utanför ladan, såååååå skönt!!



Just det! En sista bild.. Hittade ju dessa underbara hängslebyxor i en garderob i sovrummet. Perfekt!
Cirkus 5 nummer för stora, men vad gör det?

Kommentera här: