Granbergsdal!

Dåså har man äntligen fått spenderat helgen i Granbergsdal igen. Detta underbara ställe, fyllt med fantastiska smeder, intresserade besökare, fint väder(!), ja allt man mår riktigt, riktigt bra av!

Vi kom fram på fredag eftermiddag efter en snabbfika hos Ville, som lyckades tajma in och ringa oss 10 min innan vi skulle kört förbi honom. Efter lite småfix med iordningställande av grejer till marknaden och uppställandet av husvagnen hade vi det bara gött och tjöta med gamla och nya vänner. Det dracks öl och vin och stämningen var mycket god. (Lite för god för min del vilket jag bittert erfor nästa dag)

Jo, var ju inte riktigt i form så jag tog det ganske lugnt. Ställde ut tre skålar och lullade mest runt och hjälpte då och då Ville med att slägga.

För att komma i form fick jag smutta på Villes hemmagjorda vin


Vi gjorde en "Mia"








Sen var det tävling. Det skulle stukas, räckas och breddas.







Efter tävlingen fick jag våldsam huvudvärk, trodde att jag skulle bli liggande hela kvällen, men räddades av en besökare som sprang till sin bil och hämtade, så jäkla snällt, TACK!

Fyllde på med huvudvärkstabletter under hela resten av kvällen och jag var inte riktigt i fas. Men kul hade vi, åt gott, dansade, sjöng och hoppade hoppborg.

Kommentera här: