Bryta litegranna

Idag har det jäklarimig brutits golv vill jag lova! Fick hjälp av två friska gossar och det känns som det gick hur fort som helst. Men, får jag inte sorkfeber nu så är jag garanterat immun!

Före


Under


Efter


Lyckades klanta till inställningen på kameran så bilderna blev ju lite sådär...

Har också varit hos naprapaten som var vansinnigt smärtsamt som vanligt, men blev mycket bättre. Var väl egentligen mest höften som vanligt, men efter tävlingarna i Granbergsdal fick jag en sån jäkla huvudvärk som jag trodde berodde på nacken eller axlarna. Mycket riktigt, han bände och masserade, masserade och bände och så kom då det förlösande knaaaaaaket som gjorde att det kändes som kroppen flöt ut i en blöt liten pöl och jag återföddes i en ny och hel kropp. Typ. Ryggen knakade också en jäkla massa idag, hängde ihop med höften tydligen.

Imorgon blir det till att hoppa in och städa hotellrum en sväng, hade glömt att sotarn skulle komma så honom tar min snälla bror hand om. Sen tänkte jag få undan det sista plankorna och ev. börja lassa ut lite sand som låg under isoleringen.

Kommentera här: