Galenpanna

Äventyret fick skjutas upp till en annan dag.. Fan! Jag hinner inte med allt, jag blir galen.

Jobbat frukost idag och som vanligt låg jag och vred mig hela natten , orolig att jag skulle försova mig. Trots att det aldrig hänt.

Måste skriva ut 30 kopior av en inbjudan, vart gör man det? Kommunen?

Jag tror förresten att jag ska gjuta hela golvet i smedjan. Dyrare ja, men enklare också om man ska ha in fler tunga maskiner. En pallyft är svårstyrd på grus... Vilket påminner mig om att jag måste ringa en karl om min skog som ska avverkas.

Ska knåpa ihop en inbjudan till min 30-års fest också.

Jag ska försöka få till ett möte med hon på Tekniska kontoret som skickade papper om bygglovet. Behöver gå igenom allt så jag vet exakt vad jag behöver göra och (förhoppningsvis) kunna lugna mitt hjärta.

Dagens smide då. Den här gången blir det mina första gångjärn från första året i skolan. Sitter på jättefina lilla smedjan som Ante byggde till mig. Numera grillstuga tror jag, på Antes brors gård.

 



Nu är det gos på hög nivå som gäller. Hoppas ni får en fin söndagkväll för det har vi.

Kommentarer:

1 Roger Lund:

skriven

Jösses vad söta ni är Ragge & Du :-)

Som vanligt snygg enkel organisk design på gångjärnen

2 hogy:

skriven

nice Mia !!! but your eyes look very tired ...

Kommentera här: