Äventyr imorgon..

Idag har jag jobbat på minnesstund, ganska stor på Lägret i Vännäs. Himla trevliga arbetskamrater må jag säga! En väldig kontrast mot jobbet man är van vid på hotellet. Lugnt och stillsamt och en hel del väntan.

Har känt mig lite skum idag och att tag var jag helt säker på att jag skulle spy. Men om jag skulle bli dålig så hade jag ju spytt nu kan man tycka så jag räknar med att jag är pigg ooch alert imorgon igen.

Efter jobbet var jag (som vanligt) förbi en sväng på jobbet och tjöta och sen åkta jag och hämta en hel kasse med älgkött som jag fått av mina bröder. Lyxigt värre, tack!

Imorgon ska jag först jobba frukost och fram till kl 13 på hotellet och sen ska jag ut på äventyr!! (Så är då planen, jag hoppas jag tar mig iväg) Om allt går som det ska så berättar jag mer imorgon.

Just ja. Får väl peta in Dagens smide också. Idag får det bli en väggljusstake. Ni kommer märka att jag gillar just den här typen av smide. Organiskt, klättrande, levande är min melodi. Från år 3 och numera såld.



Hoppas ni förstår på ett ungefär hur den ser ut från sidan, bilden är tagen på den liggandes, men jag tror det framgår ändå..



Kommentarer:

1 Roger Lund:

skriven

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiin :-)

Kommentera här: