Lite kallt och himmelskt vackert

Så kan man sammanfatta denna dag. Har varit ett helt otroligt väder idag, man får nästan gnugga sig i ögonen både en och två gånger för att förstå att man verkligen bor såhär fint.









Var en sväng över till en granne också som ska hjälpa mig lasta av mina verktyg i veckan. Hurra!!

Måste bara klargöra för jag tror att många tycker jag är ganska disträ. Det stämmer bra :) Jag har väl alltid varit lite sån, men just nu är det myrornas krig i huvudet konstant. Helt galet. Jag kommer förmodligen sluta mina dagar som tanten The Simpsons som slänger katter (eller i mitt fall, hammare) omkring sig. Inte för att det gör mig någonting, inte alls. Hoppas ni står ut bara.



Var i Vännäs en sväng på jobbet och hämtade lite papper och sökte Thomas goda råd. Tack för det förresten! När jag kom hem var jag tvungen att fota lite mera. Sagolikt!







Nu ska jag snart iväg på möte hos en granne!

Kommentarer:

1 Roger Lund:

skriven

Klart vi står ut med dej Mia ;-)

Fiiina bilder, visst är det bra att bo på landet :-9

Kommentera här: