Det gick ju bra

Trodde att jag skulle vara hysterisk på förmiddagen inför Vk's ankomst men det gick fint. Plockade och pysslade lite både inne och ute.



Men framförallt var jag och hämtade ett paket!



Hjärtat väger strax under 4 kg...









Roger, du är en helt otrolig vän, tack (igen) för att du stöttar mig!!

Som sagt, Vk var här och tog bilder och gjorde en intervju till helgbilagan. Blev lite grävbilder såklart, på några skålar och medans vi pratade och så. De foton jag såg var jättefina så det ska bli spännande att läsa på lördag (tror jag det var). Förbaskat trevliga människor må jag säga! Verkar dessutom som Ragge får vara med på ett hörn också.

Kommentarer:

1 Roger Lund:

skriven

Jamen va fan, man fyller ju bara 30år en gång i livet, å tröjan är väl bra att ha i ditt kalla hus :-)

Keep up the good work

Kommentera här: