Förberedelser

Uppe med tuppen idag för att åka in och hämta Åsa. När hon var inpackad i bilen åkte vi tilll Andypants och fikade med hembakta pepparkakor som han och hans döttrar Saga och Ida gjort igår. Mumsfillibabba!
Efter lite gött tjöt och skratt åkte vi vidare mot Vännäs.



Vi är ju som en liten familj!

Lunchen inmundigades på hotellet och därefter gick vi loss (ganska planlöst som vanligt när det gäller mig) i mataffären. Lite glömde vi, men det kan vi komplettera imorgon.



Sen blev det en sväng in på systemet och jag kunde bara inte motstå att köpa en sketasnygg flaska... (Den behövdes så det var absolut inte i onödan). Blir fin som vattenflaska sen.

Nu håller vi på att förbereda tårtorna för imorgon, annars har vi tagit det väldigt lugnt konstigt nog. Jag hade massor jag tänkt göra idag, men kan inte komma på nåt..? Men en del görs med fördel i dagsljus imorgon. 
 
Ska försöka få in ett inlägg imorgon, men får väl se om jag hinner när jag kommer på allt jag glömt...


Kommentarer:

1 Roger Lund:

skriven

Jag gillar dödskallen på halsen på flaskan :-)

Kommentera här: