Regn, regn, regn...

Nu är klockan strax efter 10 och det har regnat sen runt 22 igårkväll. Tänker mig att om det läcker in någonstans i husvagnen så visar det väl sig nu. Vilket gör mig lite oroad. För jag har hittat några ställen jag tänkt täta, men eftersom jag fick med mig vit silikon och inte transparent från Jula så fick även det skjutas upp tills jag varit in igen och köpt rätt. Verkar som att jag har lite otur med det här med renoveringen...

Men, tänkte i alla fall att jag ska ta mig i kragen och rensa lite här i mina förvaringsutrymmen. Kommer behöva all plats till när jag åker till Dalarna nästa vecka då smide, arbetskläder och skor, verktyg och lite vanliga kläder och sånt ska med.

Har förövrigt just upptäckt ett minus med att bo i pytteliten husvagn när det regnar. Vart gör jag av min dyblöta jacka efter promenad med Ragnar?

Kommentera här: