Nervöst..

Jo, nu är det nervöst ska ni veta. Var och bytte bank idag. Jag har haft Nordea hela mitt liv och varit väldigt nöjd med det, men mindre nöjd blir man om man måste in på banken som ligger typ 4 mil härifrån. Därför ska jag nu byta till Handelsbanken som ligger här i Vännäs, vilket känns tryggt och skönt. Och så känner jag flera av dem då de brukar äta lunch på Hotellet där jag jobbar.

Så, imorgon ska jag dit på en liten "träff" angående konton osv, men framförallt för att diskutera ett eventuellt huslån.. Det som gör mig lite extra nervös är att jag inte får tag på mäklaren och jag är skiträdd att huset ska vara sålt. Väldigt ojuste i såfall då han vet att jag är vääääääldigt intresserad. Han skulle dessutom ringt igår, men icke! Bara hoppas på att han ringer upp idag annars kommer jag inte kunna sova.

Jag bor för den som inte vet i husvagn och idag tänkte jag roa mig med att sy och byta gardiner. Nu blir det rött istället för de hemska rosa.




Före...

Före


Efter!

Efter

Kommentera här: