Gammal, jag?



Jag blev så full i skratt.. Såg en vad jag tyckte var lite underlig kommentar på Facebook. Bara för att klicka mig vidare och finna en hel uppsjö. Nu har jag officiellt blivit gammal. Jag är ju ändå såpass med att jag förstår, men ändå.





Blev lite skottning då det kommit ytterligare några cm inatt.



Underbart med vinter.



Den här utsikten från vardagsrumsfönstret är jag mer än nöjd med.

Sen for in till Vännäs för att handla inför morgondagen. Usch vad lång tid det tog. Näst på listan är att diska, städa, dammsuga och färga håret. Kanske kan jag förbereda något med mat eller dessert för imorgon.

Imorgon ska jag nog ta en anvilsurfing bild tror jag minsann! Inte med det stora 190-kg's städet utan det lilla som ingick i husköpet. Vi får väl se..



Den här bilden är från min praktik (förövrigt världens bästa och jag ville inte åka därifrån) hos Erik Vargtand.



Och det här är från praktiken (under samma period, men bara över en helg) hos lika fantastiska Ville.

Nu blev bilderna lite små för jag tog dem från Facebook då jag inte hade dem på nya datorn, men det duger det med.

Kommentarer:

1 Roger Lund:

skriven

Jag har ju sagt åt dej att slunga hit snön,för jag vill ju ha, men det händer ju inget !!!! :-)

Kommentera här: