Kära hjärtanes

Ibland skrämmer jag mig själv. Jag är så disträ så jag vet inte vad. Ni vet lilla hålet jag skottade till soptunnan som skulle tömmas? Fel dag, den tömdes i tisdags morse. Och det vet jag ju, men jag visste tydligen inte vilken dag det var igår när jag ställde ut tunnan på kvällen.



Hela denna morgon har jag varit lat och gottat mig. SÅ skönt! Nu ska jag ut i ladan och fixa med lite ved.

Jag har förresten inte lagt någon nämnvärd energi på raka kanter i mina snögångar. Som det är nu så är det lägsta godtagbara form av vad som kan kallas raka kanter. Än så har jag bara prioriterat att det har blivit skottat, men när jag känner att jag har tid tänker jag gå loss på dem. (Jo, jag vet att det kommer mer snö och att det är onödigt. Det hjälps inte.)

Kommentarer:

1 Roger:

skriven

Det kommer bli så raka och fina kanter när du

Får igång på snöslungan, så du kommer vara

Såååååååååå nöjd :)

Å lat får man vara, när man har förtänat det :)

2 hogy:

skriven

Fine & Straight edges ... importend ? ... I don't know ... does life have staight edges ? ... I don't think so ... :-)

Kommentera här: