Blogglös

Nu mina vänner blir det lite tunnt på uppdateringsfronten. Anledningen till det är helt enkelt att datorn gett upp. Jag hoppades att den skulle hålla åtminstonde till mellandagarna då jag tänkte införskaffa en ny, men icke sa nicke. Nu får jag snällt klara mig några dagar utan internet och det ska väl gå.
Sitter i detta nu hos snälla grannen Håkan som förutom att erbjuda mig sin dator en stund även fyllt bordet med frukt och sätter på mitt kommando på kaffet. Inte illa det inte!
Planerna inför jul är att inte ha några planer alls. Bästa och finaste vännen Andreas kommer på fredag och då är vi bjudna till ovan nämnda Håkan på middag och dessert. På lördag ansluter Sebastian från jobbet och vi firar singlarnas afton och även Sebbe som fyllde år i början på december men inte fick någon firning.
Tror det kommer bli en riktigt bra och ojulig jul. Precis som jag vill ha det.
Om vi inte hörs innan så God Jul till er som firar och Trevlig Helg till er som inte firar.
Kram!

Kommentarer:

1 Roger Lund:

skriven

Jag önskar dej detsamma, EN GOD HELG

Kraaaaaam :-)

2 hogy:

skriven

BIG HUG TO YOU ALSO MY FRIEND ! :-)

Kommentera här: