Som ny!

Efter en dag av ångest kom jag så tillslut till naprapaten.. Efter ideliga påminnelser om att slappna av och att inte glömma andas så gick det huuur bra som helst.

Men det var mycket som inte var bra. Verkligen inte bra. Höften var sne, ischias, 8 kotor på fel plats, axlar som var ur funktion, spända käkmuskler, förstorade njurar och spända tarmar(!). (Han frågade även om jag varit med om en olycka eftersom jag hade fått en jävla smäll på ena axeln. Inget jag har nåt minne av vilket är lite skumt...) Efter en timme var förbättringen ett faktum, men långtifrån bra. Fick en ny tid redan nu på torsdag. 

Och så tyckte han att jag skulle börja med kickboxning, han var tydligen elittränare.
Not bad, not bad at all.  
Då finns det ju hopp även för den här gamla kroppen menar jag.


Imorgon tänkte jag åka till huset och pyssla lite, får inte bära tungt, men tänkte jag kunde plocka ner tavlor och allt annat lullull.

Kommentera här: