Gammlia

Jahaja, dagen på Gammlia.
 
Jag tar i om jag säger att det var 20 personer som var och tittade på mitt marknadsstånd och i smedjan. Så det var väl inte så himla lyckat. Något som däremot var lyckat var att en karl kom cyklandes förbi, kastade ett getöga på mina grejer, bromsade och vände om. Han klev av cykeln, kollade på sakerna och sa efter ca 30 sekunder "den vill jag ha" och pekade på en skål för 800:-. 
 


Andy och hans små sötnosar kom och höll mig sällskap och det var verkligen jättemysigt. En godispåse hade han med sig som present, snacka om en riktig kompis!
 
 
Saga band en blomsterkrans som blev jättefin. Maken till tålamod har jag nog aldrig sett hos ett barn..
 
Jag hoppas att de lagar tak och bälg i smedjan för där hade jag verkligen velat smida! Där inne var det helt magiskt.
 



Kommentera här: