Det snurrar

Inga fästingar i sikte här Roland och tvivlar på att de kommer några heller, faktiskt rätt ovanligt här uppe. Och bilden på Ragge var lite missvisande, den togs i höstas. Det är naturligvis fortfarande rätt mycket snö här, även om den smälter i rask takt.

Dagen har jag spenderat mestadels framför datorn vilket är såååå tråkigt, men jag har fått mycket (och nödvändigt) gjort.Så nä, ordning på torpet har det icke blivit.. Fast en paus unnade jag mig och vevade igång grammofonen och lyssnade på mina "nya" stenkakor.







Sen var jag en sväng och hjälpte Håkan igen. Återigen, skönt att jag kan hjälpa till för en gångs skull.

Kommentarer:

1 Roland:

skriven

De brukar ha lite problem med permafrosten fästingarna ! Snoddas är en höjdare , ta med vevgramofonen till årsmötet!!!

Kommentera här: