Sköna söndag

Ja, det blev det ändå, fast jag vaknade med huvudvärk och var på ett alldels uselt humör. Sover så himla oroligt. Kan ju ha att göra med det faktum att Vännäsdagarna samt utställningen på Slöjdarnas närmar sig med stormsteg.
 
Meeen, solen dök upp och det brukar ju lätta även de mest regntyngda humöret!
 
Pyssel hemma idag, kratsa, slipa, polera smycken och sånt. Och röja i smedjan, trimma gräs osv.
 
OM jag orkar ska jag åka inlines. (Håll utkik efter bilder på skrubbsår..)
 
Men imorgon ska jag smida och det ska bli jättekul. Sista grejerna till marknaden och lite till utställningen. Förresten jobbar jag på cafét måndag-fredag de två veckorna efter marknaden som är innan utställningen. Det gör mig lite nervös och stressad, men det kommer säkerligen gå som en dans. Utställning liksom, energin är oändlig! (Hoppas jag.)
 

Kommentera här: