Sådärja

Utnyttjar den suveräna (i alla fall i jämförelse mot min täckning i Bracksele) uppkopplingen i storstan Vännäs när jag passar Pontus & Molly. Har beställt framkallning av bilder till utställningen, för det hade aldrig gått att ladda upp hemma.

Tänkte ta de små på en liten tur till Slöjdarnas, Returcentrum (jag köper i princip bara begagnade kläder och husgeråd), Poppins (för att se om de har lite finare papper jag kan skriva ut presentkort av) och till sist till Hotellet för lunch och överlämnande till mormor.
 
När jag kommer hem ska jag åka till smedjan och göra lite lyktkrokar att fästa i vägg och lykthållare att sätta i rabatten. Kanske ett handtag till också.
 
Den här kommer finnas på utställningen. Om man vill kommer man kunna beställa en fotokopia eller valfri bild på canvas.
 
 
 

Kommentera här: