Hujedamig

Vaknade kl 3 inatt och kunde inte somna om. Mycket mystiskt. Låg och snurrade runt till kl 4:45 när jag skulle gå upp. I med en banan och iväg till jobbet. Hade knappt hunnit låsa upp förän ena chefen ringer och säger att SJ vill ha 300 mackor och dessutom kommer 40 st resenärer som nu står på stationen och äter frukost. Sådärja.

Vi hann göra 200 mackor innan vi var tvungna att skicka iväg dem. Sorry alla ni på de två tåg som var berörda som inte fick en macka. Vi försökte, men 300 mackor är jävligt många.

Dagen i övrigt gick som en dans och min tidiga start till trots så har jag varit oförskämt pigg. En liten skottning blev det när jag kom hem samt en blixtvisit hos Håkan.

Och på tal om absolut ingenting. Jag skottade balkongen igår, 92 cm djup snö. Göta Petter!

Kommentarer:

1 pär:

skriven

öka takten sista kvarten!

Kommentera här: