Glammigt

Ibland kan jag önska att det skulle vara lite mer glamouröst att fixa smycken. Eller inte så skitigt i alla fall. MEN. Faktum är ju att jag mår lite extra bra när jag är just skitig. Alltså ska jag inte klaga, detta passar mig perfekt.
 
Mycket tjöt om smycken blir det, men jag måste passa på att göra så mycket som jag bara kan innan det blir olidligt kallt i smedjan, då är det lättare att smida större grejer så man håller värmen. Att fippla med smycken på ett kallt städ är ingen hit.
 
Dessutom blir det tre marknader i rad snart, så det gäller att försöka få till ett litet lager.
 
Julmarknad i missionshuset i Östervik 23-24 nov 11-16
Jul-Designmarknad i Umeå, Hamnmagasinet 30 nov 11-16
Julmarknad i Bjurholm, Folkets hus på skyltsöndag 1 dec 12-18
 

Kommentarer:

1 Bara anna:

skriven

Vilken härlig blogg! Vilka läckra smycken!
Blir lite nyfiken: försörjer du dig på din smycketillverkning eller har du ett annat jobb också?
Jag återkommer.
//bara anna

2 Bara anna:

skriven

Vad har du till salu just nu? Jag blev väldigt förtjust i armbanden t ex det där i koppar som det står Giv mig styrka på. Kan jag beställa? Skulle även vilja ha ett armband till min man.
Svara gärna inne hos mig så jag inte missar att gå tillbaka.
Ha en skön söndag!

Kommentera här: