Medans jag kommer ihåg

Vill bara säga det att mellan mina inlägg förekommer det reklam. Ibland väl maskerat att inte se ut som just reklam, men det är det lik förbannat.  Det är ingenting jag styr över eller står bakom på något vis. Man kan betala för att slippa den, men det är jag för snål för. Kanske den dagen jag blir rik och berömd (ha!).

Då var det sagt.

Sen vill jag säga tack och vad roligt att du Per-Olof hittat hit och att du tog dig din fru Lisbeth från Braxsele, hon måste vara en kanonpingla! Ni är absolut välkomna förbi i sommar (eller närsom), hoppas då att smedjan kan vara klar så kanske ni vill prova på att smida också?!



Den här lille tjommen ansvarar som bekant för välkomnandet av gästerna på lilla Braxselegården. 

Kommentarer:

1 Roland:

skriven

Har han fått några fästingar än, Ragnar ???

2 Roland:

skriven

Har han fått några fästingar än, Ragnar ???

Kommentera här: