Igår var en riktigt bra dag!

Men eftersom det fortfarande inte funkar att ladda upp bilder så kan jag tyvärr inte visa er just nu.

Igår revs nämligen det gamla smedjetaket och Håkans nybyggda uppenbarade sig, det blev helt otroligt fint! Mamma & Georg var här och hjälpte till att bära så vi fick undan massor, men lite är fortfarande kvar där inne som jag tänkte försöka röja innan jobb i eftermiddag. Massor av ved blev det och det är ju bra.

När jag fått ut det sista ska vi (Håkan) mäta ut hur mycket jag behöver gräva innan gjutningen (jo, det är grävning kvar) och sen kan det gjutas golv. Men först ska det bli klart med Investeringsbidraget och det vet man inte riktigt hur lång tid det kan ta.. Gräva kan jag göra, men inte köpa in någonting förrän det är klart med bidraget.

Kommentera här: