Armband

Igår gjorde jag som sagt armband. I morse fick jag en beställning på fyra stycken, blandade material (koppar och järn). Båda sorter är gammal stängseltråd. Det här blev ju inte så dumt!
 
Har en hel del taggtråd i ladan och jag har funderat på vad jag kan göra med den. Köpte några söta glaslyktor och tyckte att de stod i snygg kontrast till varann.
 
 
Nåt sånt här, vad tror ni om det? Fast med ett ljus eller hängväxt kanske. Man kan fylla lite vatten i den också så att plockade blommor klarar sig en stund.
 
Gjorde även en variant av en krans av taggtråden som blev helt ok. Köpte bara två såna här lyktor vilket var lite synd. Får väl se om jag hinner ta mig in till stan och köpa fler för en sån här vill jag ha själv!
 
Jag ser att blogg.se tar sig friheten att kapa mina bilder i högerkanten, snyggt. Tack så jävla mycket.

Kommentera här: