Äntligen i smedjan!

Nu har jag tänkt i flera dagar att jag ska hit, men det har alltid kommit nåt emellan. Och efter att jag passat småttingarna igår blev jag lite sen hem och bestämde då för att fixa med annat som måste göras klart innan marknaden.
 
Alltså, kolla in den här lilla gosnosen! Kommer inte ihåg om det var Pontus kanin Monster eller Mollys Hello Kitty, men åh!

Nu står jag här i Östervik och har det bra. Får flera gånger hejda mig då man ofta får en idé medans man smider som man såklart genast vill prova, men jag måste koncentrera mig på marknadsalster. Faktiskt.
 
Okej, jag erkänner.. Jag gjorde några armband till mig själv.
 
Så himla enkelt det var att beställa framkallning på bilder över nätet. Varför har man inte gjort det innan?? Beställde även en av bilderna som canvas, ska bli kul att se hur det blir.
 
Blev alldeles knäsvag igår när jag skulle ut och stänga för hönsen. Solen bröt igenom träden och sken på min lilla äng. Lyckorus. Det är mest maskrosor på ängen, men skit samma..
 
(Varför i hela fridens namn kapas mina bilder på höger sida när jag lägger upp dem?)

Kommentera här: