Ledig idag

Ska bla knåpa ihop en presentation till helgens Ombudsmöte (för Konstsmidesföreningen) i el Stockholmo. Ska se om jag kan skriva en liten presentation också om de personer och tekniker jag ska skriva artiklar om i Konstsmidestidningen..

Utöver det blir det såna skitroliga saker som skottning, städning och tvättning. Betala räkningar kan ju vara bra också. Och handla. Jag är säker på att jag hade minst en väldigt viktig sak till att göra, men den har jag glömt bort. Jag hoppas minnet återvänder under dagen.

Förhoppningsvisd kommer jag ut en sväng i ladan (beroende på graden av förkylningshängighet) och får bort det sista på taket över smedjan som ska höjas. Inte så himla mycket kvar, det är bara det att jag inte vet vad det är för saker och om jag behöver det..

Kommentera här: