Vaken

Som om man skulle kunna sova när man har en sån dag framför sig! Vaknade strax innan 5.30.

Jag var här först av alla igår vilket var rätt skönt. Fick ca 2 timmar att rodda lite innan folk började droppa in. På kvällen samlades runt 18 av oss smeder och hade förbannat trevligt på vandrarhemmet. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, vilket underbart gäng! För jäkla kul att träffa den amerikanska killen på rundresa i Europa som jag lurat hit också, tack facebook! (Han gissade för övrigt att jag var 22, God bless him, HA!)



Här hjälper vi varann. Masserar du mig så masserar jag dig.

Idag kommer ännu fler av mina fantastiska vänner, bla världens bästa Vargtand, oj vad jag har saknat honom. Inte så troligt att jag hinner uppdatera mer i helgen, men jag ska såklart ta tjogvis med kort.

Och som en liten parantes.. Det bästa med själva resan när man ska köra långt måste ju vara  att man kan kräma på riktigt hög musik och sjunga (alt. vråla) för allt vad tygen håller.

Kommentera här: