Mys

Mysigaste cafét, tycker verkligen om att jobba där! Tycker verkligen om hotellet också och där ska jag jobba imorgon. Så himla lämpligt då att man kan kombinera dessa.

Mitt hus är som ni kanske vet i stort behov av ommålning. Sitter och kollar runt lite på olika färger, kanske ska man byta rent av. Jag gillar verkligen det gula (har alltid av någon anledning föreställt mig att jag ska bo i ett gult hus), men nu är jag som sagt lite sugen på en annan färg. När jag har chansen att välja själv. Nåt gammeldags, såklart. Tips kanske?

Kommentarer:

1 pär:

skriven

vitt med blåa knutar? vitt med gröna knuta. falurött med vita eller svarta knutar o senapsfärgad dörr? de e gammeldags

2 Lillemor:

skriven

Kanske leta rätt på gamla foton av huset och se vilka färger det hade ursprungligen?

Kommentera här: