Pyton

Inte som i Monthy Python utan som i att jag mår pyton. Jag vet inte vad som är på gång med Fröken Persson, men jag hoppas verkligen att jag bara är trött.

Så idag har det inte heller blivit mycket gjort, MEN jag har i alla fall fått städat upp lite i ladan som nu är fylld med snickerigrejer, virke, verktyg och massamassamassa annat. Tog lite bilder på möbler jag ska sälja och jag hittade en jättefin glasskål i en låda på loftet. Skitsnygga kaffekoppar också (liknande att gäng jag köpte på loppis för nåt år sen) men det var bara tre stycken och är det nåt jag har gott om så är det kaffekoppar så de fick ligga kvar. Vet inte riktigt hur jag burit mig åt..

Jag möblerade ju förresten om lite i köket igår. Blev jättemysigt och Ragnar är mer än nöjd över att kunna hoppa upp i fönstret och kunna skälla ut katter som tror att de bara kan promenera förbi som de behagar.



Tog ett annat kort på Herr Direktörn idag när han satt och päste på soffan. Men han är icket så tjock, jag lovar! Jag vet inte hur det blev sådär, jämför med bilden ovanför!



Och, jag gillar ju verkligen gamla radioapparater så jag har en i mitt sovrum också. Nu fattas bara en i gästrummet så har jag en i varje rum... Men det finns en ute på loftet, så man vet aldrig!




Kommentera här: